Fredagens godheter

Ja nu e de ju så gott som söndag, mja egentligen lördag natt. I fredags va man på Fridace med de vackraste! De va jag Pijah, Emelie och Natta. Verkligen hur kul som helst hade jag, perfekt fylla och va med underbara människor! Fick även en kommentar "Vickan, du är fan den snyggaste här ikväll". De gjorde lite av min kväll ;) Idag har jag bara sooovit och suttit vid datorn. Vaknade vid 4 tiden och då blev de att trycka i sig massa mat och sen slänga sig i sängen igen. Bakfull har jag faktiskt inte varit, bara sliten typ. Imorgon "idag" vet jag inte riktigt vad som händer. Mysa till att riktigt rejält tycker jag iaf! :) Här är lite bilder sen gårdagen och jag tackar för en underbar kväll!

































Glass e gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0