Myspys!

Då va de redan torsdags natt! Veckan har gått väldigt fort tycker jag. Igår spenderade jag kvällen och natten med Pijah, mycket mysigt. Vaknade även upp där idag och hade sovit så skönt! Helt utvilad, nästan! Va även med henne en stund idag och då bakade vi och gjorde god mat! Nu ikväll va jag en stund med Mahlin och kollade på mammas pojkar och paradise hotell. Senare blev de att man umgicks med John, vi gick en runda och sen gick vi hem till mig och kollade på tv. Eller mja, han satt mest vid tv:en och jag satt mest vid datorn. Nu ligger jag i sängen och vänta på att john blund ska komma och förtrolla mig. Imorgon bär de av till Ikea med några nära, ska mest vara moraliskt stöd för har inga pengar att handla för eftersom min sega pappa va tvungen att åka till Stockholm istället för att komma in och lämna pengar osv. Men de fixar sig! Annars till helgen så ska jag till Ronneby och festa till att med nära och kära. Ska väl inte förvänta mig för mycket av den staden eftersom de inte finns så mycket uteliv. Men jag hoppas på det bästa iaf och hoppas det blir roligt. :) Måste även säga att har 3 avsnitt kvar av andra säsongen av Prison Break , och jag är helt besatt! Har fått sjuka tankar av att kolla på den serien, får för mig att folk följer efter mig och vill kidnappa mig och även att andra folk håller på och "spana" in andra människor osv. Heeelt sjukt! Men det går verkligen inte att sluta titta. Trodde aldrig jag skulle kunna bli så fast i en serie som denna, har alltid innan bara "ne , usch palla de. Det ser inte alls kul ut." Piii fick jag! haha

Jag och Pijah i sommras :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0