Torsdag/Fredag

Jahap, då va det ett tag sen man skrev igen. Förtillfället ligger jag och försöker sova, eller jag låg och försökte sova. Men känns ju helt meningslöst för de går inte, och har nog inte somnat innan 5-6 på flera veckor. Förstår inte varför de inte går men troligtvis är de för man inte kan slå sig till ro. Istället tänkte jag sätta på Prison Break, yes min nya favvo serie. Ska börja på säsong 4 nu. Annars händer de inte för mycket i mitt liv, ska till arbetsförmedlingen imorgon och lämna in papper för att senare få ersättning. Jobb orkar ja inte med och egentligen inte kallekrona heller. Har tankarna på annat och få se vart dem leder mig. Imorgon (fredag) blire fest med min sillisbrud Pijah! Annars i helgen ska jag nog bara ta de lugnt. Finns heller inte så mycket att göra men få se om man kommer på något!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0