Veckans början

Har vänt på dygnet helt. Kanske inte är de bästa man gjort. Idag har man inte gjort allt för mycket, varit hemma och umgåts lite med Fannsan och sen blev de en tripp runt staden. Imorgon kommer Pijah in så ska vi mysa på stan en runda och kvällen är inte planerad alls. Mitt liv är tråkigt och jag gör inte ett skit om dagarna. Varje dag när jag vakna är frågan "vad händer idag?" Det är inte roligt längre, vill göra något. Kan även tänka mig att åka någon annanstans att jobba. Försöker få med Natta på ett hörn och efter mycket tjat tror jag nog att ja kan få med  henne någonstans. Jag håller tummarna för migsjälv iaf. För tillfället ligger jag i sängen i hopp om att kunna somna, men de kunde jag ju glömma. Blir snart till att sätta på ett avsnitt av PB i hopp om att somna. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0