Wentworth Miller

Ja vad säger man? Finns ingen man/kille som slår Wentworth Miller (Micheal Scofield) i prison break. Jag är typ helt betuttad i honom. Åh, skulle gjort allt för den killen :D ! Har även hunnit kolla på ca 3 avsnitt av pb idag. Duktigt vickan! Är på andra säsongen på typ 10 avsnittet. Och det är spännande. Dagen idag har bara bestått av att sitta hemma framför datorn. Har heller inte pallat skriva i bloggen. Vet inte varför meeen nu gör jag det. Bättre sent än aldrig. Imorgon kommer Schasper (Casper) min brorson. Ska mysa till att riktigt rejält med honom. Han är 5 år och världens underbaraste unge :D! Nu väntar man på att Jessie ska sluta träna och komma upp och då blire despan. Nu ska ja dregla lite över Wentworth och sätta på ett avsnitt av pb igen! ha de fint :D


Min man! <3

PS, någon kille i denna världen måste ju vara lik denna? Om du vet någon skicka killen till mig, ja måste ha en sånhär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0