Ångestattacker, svettig och spyfärdig!

Så kan jag beskriva gårdagens händelse när man åker tåg, eller jag. Gick ner till tågstationen, va lite nervös. Men tänkte att detta fixar jag och det är inte värre än bussen. Hoppar på tåget, platserna där ingen annan sitter för jag vill inte att folk ska glo. Tåget rulla och går snabbare, gör även pulsen och svetten bara rinner. 30 min tågresa och de kändes som de va de värsta i mitt liv. Går inte att förklara hur jobbigt det är, har även en bok där jag skriver ner saker som är jobbigt och vilken nivå man hamnar på. När jag har börjat åka buss nu bruka ja ligga på en 3-4 och det är inte så farligt. Igår va den uppe på 8 -9! Efter 5 min resa började ja kolla på klockan och hoppades att snart är jag framme, börjar skaka i hela kroppen och känner mig spyfärdig. Går verkligen inte att beskriva känslan av att sitta där och inte trivas alls. Tankarna krullar i huvudet och de hända ja ville va att hoppa av! Efter en halvtimmes tågtur hoppade jag av där jag skulle, satte mig ner och försökte andas. Då gick de över efter ca 10 min. HUR FAN KAN SÅNTHÄR HÄNDA SÅ SNABBT MEN SEN GÅ ÖVER SÅ FORT MAN GÅR AV? Är helt sjukt, men jag jobbar på att. Och det har gått bra med bussen så tåget ska väl inte heller vara något stort problem bara man fokusera sig och tänker de man ska tänka! Hann även plugga lite ikväll, men inte tillräckligt. Läste lite i boken men har fortfarande 1,5 kapitel kvar och ca 10 fråger att göra. Vill verkligen inte skriva provet imorgon. Orkar inte, orkar ingenting. Måste även skaffa mig ett jobb. Tänkte att jag skulle ringa bokningen imorgon och skriva in mig eller hur man nu gör. Ja få se..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0