Äventyr

Precis hemkommen ifrån Eddie. Gårdagen har bestod av att mysa till att hos eddie med Olle, Natta och Eddie. Har druckigt kaffe och spelat buzz? Efter lite om och men så drog jag, natta och olle på oss inlines och begav oss till shell. Mycket trevlig tripp dedär. Olle höll på att dratta dit ca 5 gånger och jag sa "NEEEJ NU ÄR DET NERFÖRSBACKE HJÄLP MIG". Men vi kom både dit och hem oskadda. Fick heller inte gå in på shell med inlines så de va bara för mig att ta av sig mina och trippa in barfota. Mysigt! Medans Natta och olle stog i dörren och skrek vad vi skulle ha sprang jag runt där som en fjolla och försökte hitta sakerna. Efter ca 15 min hade vi fått allt och då skulle man betala. Blev även en smula för mycket än vi tänkt och då kom diskussionen om vad vi skulle ta bort och vad vi skulle ha kvar. Tog ca 15 min de med. Jag stod i kassan knallröd i ansiktet och ville bara sjunka under jorden. Tillslut bytte vi sakerna och vi begav oss hem till eddie igen med ett leende på läpparna! Men mycket trevlig kväll med skratt och arga miner! Spelet Buzz tog ju kål på Olle också, alla va emot honom och snodde poäng av honom hela tiden så han åkte ut! :D Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, men blir kanske att bege sig mot Eddies igen! Hoppas ni får en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0