Dagarnas härligheter

Ahap, då va man här igen. Livet går framåt och jag trivs, börja bli väldigt mycket bättre än de har varit och det är jag glad för. Finns dels vissa saker som kanske inte gå som man vill men de får man leva med. Helgen va bara för rolig. Festade först hemma hos mig med nära och kära och sen begav man sig till PM och sedan playbar. Skit rolig kväll verkligen! Vaknade upp bakis som ett as och där låg man näst intill hela dagen. Om dagarna händer inte allt för mycket, umgås mest med min kära vänn Nattalie för hon är lika misslyckad och arbetslös som mig. Meen eftersom jag har varit så duktig och ringt arbetsförmedlingen så ska man dit på torsdag klockan 1 :O. Hoppas bara pengarna kommer in lika snabbt med. Måste tillägga att ja blivit försoffad, mjoo de har jag. Har börjat kolla på prison break och har snart sett klart en säsong på 3 dagar. :S Och jag klagade på Fanny! Nu förstår jag henne. Skit bra serie och Michael i serien är ju bara så jävla snygg :O Skulle gjort allt för den karln :D Imorgon vet ja inte riktigt vad som händer, men blir väl att kolla Prison break och bli försoffad. Saknar faktiskt att göra något och hoppas snart att bokningen ringer som man sökt till. Ja de va väl lite av vad som hänt osv. Nu ska ja kolla PB :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0