Dagens händelse

Idag har man inte gjort för mycket, efter provet satte jag mig vid datorn och skrev in frågerna som skulle vara klara. är fortfarande inte klar, men är iaf på god väg. Ska forsätta om en stund. Efter jag skrivit lite frågor blev det att slänga sig i sängen och kolla på Andra Avenyn, så jävla bra serie och jag bara avgudar Roxanna! Roxanna är så jävla schöön, och så jävla lik en väldigt nära vän till mig Natta brun. Jaa jag har väldigt många Natta så det har blivit olika smeknamn. Men de är så jävla lika varandra och jag ser verkligen Natta brun i Roxanna, helt sjukt. Efter några timmas sömn och "tv tittande" blev det att stiga upp, då va klockan ca 4 och hela dagen förstörd. Bra jobbat.. Senare kom fanny så mös vi te att lite och sen kom Mahlin. Vi satt och mös till att vid köksbordet och snackade skit och rökte. Mysigt! Nu snart ska man bege sig in i duschen och sen blire massa mys! ;) Imorgon bitti kommer förhoppningsvis Natta och knacka på dörren så ska vi käka frulle tillsammans och sedan blir det skola i 3 h för min del. Dagen har varit bra men lat, måste bli ändringar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0