Läggdags?

Happ, 20 i 5 och helt klar vaken. Illa, men vad gör man när man inte kan sova? Har snackat tele halva natten om allt och ingenting. Och nu sitter man på msn och segar. Typ 1 person inne som man snacka med. Men jag trivs! Imorgon kommer jag inte gå till skolan och jag kommer inte stiga upp 10! Bra Vickan. Fundera starkt på att hoppa av skolan helt. Pallar inte, får inte ett jävla öre heller. Känns också åt helvete. Men tur att man har en farsa som man kan leva på. Kvällen har iaf bestått av att mysa till att med Mahlin och Martina. Mycket mysigt, imorgon "idag" vet jag inte riktigt vad som händer. Ska iaf ringa bokningen. Eller skolan. Något av att. Eller båda ? Ne nu ska jag, ja,vad ska man göra?! Kanske leta efter ny tatuering? Vill ha något, någonstans. Typ.. Mjaa ja får nog fundera. Jag är uttråkad och har inget vettigt att skriva överhuvudtaget. Mitt liv suger och jag är en dålig människa, kanske elak med för den delen. Men jag gillar att, ibland. Och jag älskar mina vänner och trivs med dem. :D Och har även tankarna på min kära vän Fannsan som har lunginflamation. Krya på dig "mannen"! Hittade även en väldigt vacker bild på oss och brad pitt. :) Ne nu ska ja dunka musik och sjunga!


Kommentarer
Postat av: Sanne

Vickan,Fanny har LUNGNINFLAMATION inte lunghinneinflamation vad är det? :P hahahaha

2009-11-16 @ 20:35:51
Postat av: sanne

Lunginflamation *

2009-11-16 @ 20:38:10
Postat av: Vickan

SÅÅÅ! :D

2009-11-17 @ 01:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0