Provet och andra funderingar

Vaknade klockan 6 av att klockan ringde, hade inte ställt tillbaka den. Men snäll mamma som man har gick hon och stängde av och sa att jag kunde sova en timme till. De kändes bra. Hon kom även med frukost på sängen. Jag gillar min mamma! Hennes förtjänst att jag kom upp idag. Tack. Provet gjorde jag också, kan säga att det gick väl helt ok för att knappt övat något. Men tror faktiskt jag misslyckades. Duktigt Vickan! Meeen man får tänka positivt. Provet gjort iaf, se vad som händer. Skulle även lämnat in ca 70 frågor. Men dom hade jag ju inte gjort så nu har jag suttit med dem en stund och skrivit in på datorn, orkade inte skriva in alla + att ja inte ens gjort alla. Så de får jag göra senare. Ja menar de gör väl inget om frågerna kommer in lite senare ? :$ Trött som en jude och fundera på att gå och lägga mig igen. Jag ljög nog lite om att jag skuller ringa bokningen idag. Orkar inte, orkar verkligen inte jobba. Inte idag iaf. Måste ta tag i allt annat, pank är jag med. Men ringde farsan så på fredag kommer de in lite pengar. Behöver ny jacka och skor. Eller behöver, mjee har ca 6 jackor och 8 par skor. Men vill ha. Och jag ska ha. Behöver också köpa lite annat smått och gått så jag hoppas på en stor peng. Idag vet jag inte riktigt vad som händer, snackade lite med Pijah och troligtvis blir det nog att åka upp där en sväng och mysa till att. Annars blir det bara mys hemma framför datorn. Ovanligt! De ända ja gör om dagarna är att sitta vid denna skrutten och bli försoffad och tänker på hur dålig man är som inte orkar göra någonting. Fundera även på vad jag vill jobba med, de har ja inte heller kommit fram till. För direkt när jag tänker på jobb så får jag ångest. Usch.. Ne nu ska jag gå och få i mig lite energi på något sätt. Antingen sova eller äta. Jag gillar mat! :)

OP3!

dsff

Saknar även skolan! Och mina klasskamrater, jaa jag gillade faktiskt skolan. Fast bara eleverna , inte lärarna! Saknar även teneriffa! Finns minnen som aldrig kommer försvinna! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0