Söndag

Okej, nu jävlar. För att jag själv ska kunna göra det jag vill eller borde göra måste jag skriva upp för var dag vad ja ska göra och boka av. Så imorgon ska jag:
Stiga upp klockan 10!
Ringa bokningen!
Gå till skolan 14.15!
Ut och gå!


Övrig tid är jag ledig och då vill ja göra något! haha, har även funderat. Jag vill ha en riktig myskväll med mina flickor, snacka skit. Äta gott och mysa till att riktigt rejält. Ett riktigt pjyamasparty? Nästan! Där man sover över och kolla film. Som den dagen då de va jag,pijah,natta,karro och Elina? Kommer ni ihåg. Då vi va hemma hos mig. Sov på madrassen på golvet och några i sängen. Då jag tatuerade mig och senare mös vi till att rejält! Och nu snackar jag inte om att ja bara vill göra de med er. Utan med alla mina vänner :D! Och jag ska ta tag i detta, men ni får hjälpa på traven! Och födelsemärksyster, du ska vara med när du kommer hem, dig har jag inte glömt!

Japp, och söndag va det idag. Gårdagen bestod av att ha migrän i 4 h, spydde lite på de och sov lite. Senare piggnade man till och åkte ut till Johanna & Martinas 20 års fest där de va massa roliga människor. Dock va jag nykter så tog BUSSEN redan hem vid kvart i 12. 24 också för den delen, 28 min! Och  jag klarade de. Duktig känner ja mig :D ! Vaknade idag vid 1 tiden och hade gärna legat kvar längre men de gick inte för man skulle på middag hos mormor med bror o co. Casper "schasper" va även där, lekte med hans bilar och blev ju ett litet rollspel där för min del. Usch satt verkligen och skrattade åt migsjälv för jag hörde hur fult de lät. Sedan blev de att kolla på Mora Träsk "I mitt hus vill ja ha en skorsten, ett tak, dörrar som öppnas, och ett golv där man kan gå". Sköna snubbar de där. Nu sitter man hemma iaf, trött som ett as och vill egentligen bara sova. Men Mahlin kommer och underhåller mig lite så hoppas på att piggna till. Vill även gå en runda ikväll så jag hoppas på de med! :)



Kommentarer
Postat av: Sandra

Sötnos ! Tack för att jag får vara med. Känns som du glömt bort mej lite :P För någon månad sen ringde du varje dag, nu skriver du inte ens till mej på msn ;)

2009-11-17 @ 09:02:58
URL: http://tittisandras.blogg.se/
Postat av: vickan

Neej de ha ja verkligen inte, men har bara väldigt mycket att stå i! :( Men de blir bättre snart! :D Ska bättra mig ! <3

2009-11-17 @ 14:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0