Tisdag

Happ, då va de dags igen. Nästan en vecka sen jag skrev sist så nu tyckte ja att jag kunde skriva igen. Ska också faktiskt börja skriva iaf varannan dag! Se om jag lyckas. Dessa dagarna som gått har de hänt saker. En nära vänn har gått igenom en bröstoperation och hon kommer bli så jävla snygg ! Eller ja, det är hon redan, men snyggare! Och operationen gick bra och det är jag glad för ! Jag själv har varit på halloweenfest och det va mycket trevlig, utklädnaden blev polis detta året. Måste tillägga att Natta som va utklädd till neger va snyggast! Såg henne på playbar lite småpackad och kunde knappt gå. Och neger på de, de va de fulaste jag någonsin sett. Men tur att hon gjorde kvällen minnesvärd iaf :D. Helgens godheter har bestått av fest och alkohol. Och efter denna helg, så ja jag ska sluta dricka ! Inte helt, men tar nog ett tag innan jag greppa tag i flaskan igen. Blev alldelles för mycket för min del, och de bruka de bli. Man kan inte alltid kontrollera sig själv, inte jag iaf. Och inte min vän Natta heller. Känns bra att ha någon som gör samma misstag som en själv :D. Och idag va de tisdag ja, hade hellre velat att de skulle vara måndag så jag iaf hade 2 dagar på mig att plugga till mitt prov imorgon som hänger på g eller ig. Känns bra! Har inte övat någonting, och ska ha gjort 70 fråger + läst 3 kapitel som ja ska ha prov på. Lyckat vickan! Inte för ja är den sortens människa som pluggar, men så har sämst har ja inte varit på länge. Kan ju också bero på att ja inte går i skolan längre. Men känns bra att säga att ja inte varit såååhär dålig tidigare. Ikväll blire förhoppningsvis plugg jag hoppas och håller tummarna för migsjälv iaf. Säger även grattis till min kära vän Mahlin som fick jobb idag, bra tjej de där! Tur att de går bra för folket runt omkring :D ! Nu ska ja , typ , mjo plugga. Va de tänkt, få se vad som händer! Skriver nog en rad till sen!
Tjoo



fdgdfg


Kommentarer
Postat av: Pijah

vad söt du är vännen <3

2009-11-03 @ 21:08:30
URL: http://pijah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0