Torsdag

Torsdag va det idag ja, denna veckan har verkligen gått fort. Vaknade vid halv 11 tiden idag av att Natta plingade på dörren och kom med nybakta frallor. Mmm! De gillades. Vid halv 12 tiden blev det att åka till skolan, och ja kände mig så duktig när ja kom dit. Men de försvann snabbt, träffade Daniel som sa att vi skulle skriva om något Engelskt som vi skulle redovisa om idag. Neej jag hade inte gjort de. Tog mina saker snabbt och begav mig hemåt. Usch vad dålig jag är. Har även tankarna på att hoppa av skolan, ta tag i körkortet och sedan börja jobba. Eller något i den stilen? Tänker även att jag skulle skriva upp mina mål vart ja vill komma med migsjälv i livet och hur jag ska göra för att komma dit. Min psykolog har tjatat på mig i 3 veckor på att jag ska göra de men har alltid kommit tomhänt. Så det får väl bli att man gör det idag. Måste även tillägga att ja hann med frågerna igår! *stolt* så nu återstå bara och se vad man fick, hoppas ju på ett godkänt även fast det känns omöjligt. Usch, nu ska ja gå och göra något vettigt, ringa natta låter som en bra ide och se vad som händer denna dagen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0