Veckan


Helgen bestod a v m assa mys och fest. Va på boda där Lasse Stefans spelade. Blev en rolig kväll, massa dricka, slagsmål och brå k. Tror jag bråkade med en närstående ca 10 gånger om olika saker. Spriten ger sina konsekvenser. Kom hem i måndags helt utslagen och då blev de att bara sitta framför sin efterlängtade dator. Igår åkte man till rödeby för att hälsa på Pijah, och senare på kvällen kom Natta. Mycket mysigt, kollade på despan och käkade chips och drack julmust. Mysigt! Idag vet ja inte riktigt vad som händer, men borde iaf plugga på matten och sen ikväll blir det att umgås lite med Mahlin. Jag har tänkt lite med, och jag gör verkligen ingenting vettigt i mitt liv. Så nu har jag börjat tänka och ska börja göra saker. De första är att jag ska gå på varje lektion i matten och sen stiga upp ca 10 varje dag och inte 3! Sen ska jag börja ut och gå VARJE kväll! De som vill följa med är välkomna! :) Va även hos psykologen igår. Snackade vett och etikett och så va de klart. En tid kvar och det är i jul för att se hur allt gått och om jag klarar av allt som jag ska osv! Lät bra, men känns ändå konstigt att kanske inte ska gå dit längre. Hon har verkligen hjälpt mig med de som behövdes och jag har verkligen gjort framsteg. Men det känns som det finns saker kvar som jag inte är klar med men kan inte sätta fingret på vad. Men få se hur det går nu denna månaden och sen om jag kommer på något får jag säga det till henne. Känner mig även som världens sämsta kompis. Och det ber jag verkligen om ursäkt för om någon känner sig dissad osv. För det är inte min mening. Men vet inte vad det är nu men jag orkar ingenting.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0