. . . .

Det kommer alltid jobbiga stunder i livet då man inte alls må bra. Livet ska väl inte alltid vara enkelt och bra. Jag har börjat tröttna på folk som bete sig illa och tar saker förgivet. Snackar en massa om saker de inte har en aning om och tro sig veta fast de inte har tillräckligt med fakta. En sak om de har förutfattade meningar om saker och ting. Men att snacka vidare om det och säga sina årsikte i någonting som bara är skitsnack gör mig irriterad. Jag är trött på att få skuld över någonting jag inte gjort. Jag har lärt mig att vara ärlig och ta skit för någonting jag gjort, men att få höra saker som folk säger ja inte gjort och att jag skulle gå och ljuga om saker blir ja bara arg på. Och varför ha samtalsämne om någonting som folk inte har att göra med. Om någon vill mig något så finns ja troligtvis i närheten och jag bits inte! Är ganska träligt att man ska få höra saker på andra håll för folk inte våga stå för sina handlingar eller för de inte tycker det är någon mening att säga något. Men om det inte är någon mening att säga något så borde de kunna knipa igen också. Och jag förstår inte hur folk kan resunera så jävla olika, det är sinnesjukt. Jag säger till migsjälv att jag inte ska bry mig, men det går inte. Hör saker varje dag och ja förtänger men tillslut blir det bara för mycket och då undrar man vad folk håller på med. Och jag är verkligen inte sur, är bara så jävla besviken på folk som tro sig veta saker och glappar som om det är deras sak att bry sig om. Livet är inte alltid lätt men det blir vad man gör de till och vad andra gör åt en. Folk lyckas bra i den här staden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0