Fredag

Tjuusan! Idag är en bra dag, vaknade pigg vid ca halv 8 tiden och jag gillade det. Sitter hemma nu och ska snart dra mig till skolan för att skriva prov i matte B, mjaa då får vi se hur det går. Jag hoppas iaf på att jag klarar detta provet, om inte så hoppas jag av! Dagen har väl inte så smaskiga saker att komma med, men ikväll blire middag här hemma som ja och Fanny ska laga. Mjaa då får vi se hur mycket ja lagar av det. Hatar att laga mat och kan verkligen inte. Är nog mer Fannys moraliska stöd! Haha. Efter det blire massa mys !! Och imorgon va det fest, min lilla bebis ska fylla 19 år, hur hon nu klarat sig dit vet ja då inte riktigt. Men det gick! ;) Läste även massa bloggar igår som man skrivit när man va yngre som jag och Natta hade skrivit, JAG FÖRSTÅR ATT FOLK INTE GILLADE OSS! HAHAHA, vi va ju totalt efterblivna.
"Jag kan supa, jag är inte full.
jag kan supa, jag är inte full.
Jaaaaaaaaaag kan schupa många znapzhaaar till.
Hick hick hick!"
Vad är detta då? :O
Ja, fanns sjukt många saker som man undrar vad vi tänkte med, men med tanke på att man va 15 år och helgalkis så fanns det väl inte så många hjärnceller att man fick fram något vettigt att säga. Men jag älskade den tiden och den va sjukt roligt och jag vill ha det så igen! Jag trivdes med att inte ha några hjärnceller och vara puckad! Nu ska jag dra mig till skolan och försöka skriva prov. Önska mig lycka till :O! Hörs sen! :)
Även grattis till lill Jessan som också fyller 19 år idag! :D

En bild på mig och natta i mitt gamla kök i lägenheten vid playbar!
Den lägenheten va med om mycket! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0