Helgens godheter och en påbörjad vecka!

Lördagen bestod av fest, Natta fyllde 19 år och det skulle firas. Alla va på plats och drickan började hällas upp. Det bjöds på cheesecake som Natta hade bakat, mycket god! Kvällen började bra och blev liiite för mycket för min och Nattas del, men då är de bara som vanligt. Jag gillade det! Efter Natta blev de playan som det inte alls va roligt på så min dag slutade redan vid 1-2 tiden. I söndags blev de kinamat med Nattis och co. De satt precis där de skulle blev även en pizza på de några timmar senare. Igår va det måndag och då begav de sig till Rödeby till Pijah där vi mös till att riktigt ordentligt. Skulle egentligen gått till simhallen men kvällen blev ändrad. Emelie och Natta kom till rödeby där vi satte i Emelies hårförlängning och käkade chipsgratäng och drack cider. Flummade runt som om vi va 10 år som inte har någon humor. Natta och Pijah började även kolla på en serie som heter "mannen under trappan" som va as läskig :( Vågade inte kolla, usch. usch verkligen! Jätte läskig. Idag fyller även min vän Fanny 19 år, så va på kalas för henne idag. Mycket trevligt och jätte god mat :) Annars resten av kvällen har jag kollat på despan med Sanne och Jessie.

Här är en bild ifrån Nattas 19 års kalas!:D

gfhgf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0