Onsdag

Gårdagen va mycket trevlig, på kvällen blev de despan med Sanne och Jessie och senare kom Ewelina! Blev en het diskussion om olika linjer på gymnasiet och man fick sig några goda skratt. Vid 11 tiden begav man sig hemåt och efter en stund kom Natta tillbaka. Tillbringade även natten med henne här. Trodde de skulle bli lättare att sova med någon man trivs med bredvid. Men det blev inte bättre, långa nätter och korta dagar. Vet inte vad det är som håller på att hända, tankarna kryllar i huvudet på mig när jag ska sova. Måste tänka positivt annars blir jag kallsvettig och skakar. Finns knappt några positiva tankar längre, förstår inte vart dem har försvunnit. Vill inte ha såna tankar, vill bara kunna somna in fint och ha en god sömn. Men de funkar inte så längre. Egentligen vill ja bara stänga ute alla och bara vara för migsjälv. Så känns det, hade varit så skönt men ändå så ensamt. Det är många i min omgivning som känner desamma, vet inte om de smittar av sig eller om man borde göra det. Har även vänner runt omkring mig som jag ser inte mår bra, det gör ont! Jag vill finnas till hands och hjälpa. Jag kanske inte är den bästa på att säga bra saker och ge råd, men jag lyssnar och vill stötta!

Nu har man precis kommit hem ifrån 2 h engelska lektion som man höll på att somna på! Drygare lektion får man fan leta efter, läraren verkar ju inte kunna så mycket heller. "Fråga inte mig om saker, det är inte jag som satt reglerna och bestämt detta. Det är engelskmännen" Bra svar ! Haha, stört schöön! Snart ska man väcka Natta och käka god frulle, morsan kom hem med nybakta frallor och pålägg. Mums! Dagen ännu vet ja inte riktigt vad som väntar, ska iaf ringa Mahlin så skulle vi nog fika och kika på stan lite. Köpmani har man också så det blir väl KANSKE att man köpra något som man behöver. Hoppas ni får en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Mahlin!

Finns här för dig om du behöver prata snygging! <3

2009-10-23 @ 22:05:17
URL: http://extremitymahlin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0