Tisdag

Som ni märker är jag sämst på att blogga. Men ska försöka komma igång, kanske. Helgen bestod av fest och jag gillade att. Blev väldigt för mycket för min del, inget ovanligt. Slutade med att ja blev utkastad ifrån Olearys. KUL. Igår vaknade man upp hos Pijah och de va mysigt, kvällen innan va ja på tjejmiddag hos Emelie som fyllt 19 år. Väldigt många i denna månaden som fyller år och de känns inte alls bra. Skolan går fortfarande åt helvete men tänkte ja skulle ta tummen ur röven och lägga ner iaf 10 min omdagen på de ja har att göra. Idag kommer Nattalie in så ska vi mysa till att. Den jävlen är alltid lika rolig. Få se vad som hittas på. Skulle egentligen badat i varmbadhuset och käkat kina idag, men vi vaknade inte förrens vid kvart över 1 och då va de försent. Konstigt att man kan sova så bra på dagarna men inte på nätterna. Illa, och måste bli förändring! Livet rullar på som vanligt och de känns. Ikväll blire despan förhoppningsvis med mina stadsvänner! Nu vet ja inte vad jag ska skriva, men kanske skriver mer sen! Tjyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0