Tisdag

Vaknade vid 10 tiden, eller mja.. Va tvungen att stiga upp då :O blää. Hade gärna legat kvar men de gick ju inte. Träffade min kära vän Nattis ifrån jönköping idag med, mycket trevligt. Gick på stan och köpte lite ansiktsprodukter så nu är man fattig igen. Träffade även Mahlin så gick vi och fikade.  Kvällen vet jag inte riktigt vad som händer mer än att de blir despan med Jessie,  borde också plugga med tanke på att jag har engelska prov imorgon. Mjoo vi får se hur det går! Hatar engelska och hatar att plugga. Och innan idag när jag skulle gå ut valde jag kläder jag skulle ha  på mig, så tänkte ja att jag kunde ha mina nya slitna jeans som ja köpte för en månad sen, puh. Trodde jag, tog på mig byxorna och det satt som baggie.. Tack, där gick 800 kr åt helvete. Och jag trivs med att gått ner i vikt, 4 kg i sommras och ca 2 kg nu. Vet inte varför det blivit så men jag gillar det. Börjar även bli fattig så antingen är de dax att ringa till pappa och flörta eller skaffa sig ett jobg. Det som känns lättas är fan att ringa pappa, finns ju inga jobb. Eller finns det de fast jag blundar ? Trivs iaf med att vara arbetslös och misslyckad och det ska jag nog vara ett tag till iaf. Igår var jag hos Jessie och kollade på hollywood fruar och roast på berns? HAHA trodde fan ja skulle kissa ner mig när Petra började roasta Bert. Haha.. Här neranför ser ni klippet. Nu ska ja göra annat, hörs senare kanske!

 

Det man inte vet, får man inget ont av ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0