Bartenderutbildning?

Har några gånger fått för mig att ja skulle vilja gå en bartenderutbildning utomlands. Kollade runt lite nu ikväll och hittade en på Gran Canaria för ca 12.900 kr. Och då fick man as mycket inräknat som:

  • 3 Veckors utbildning
  • Boende under hela kursen
  • Mat alla kursdagar
  • Kursmaterial (Allt utom den stora Barboken)
  • Riktig sprit under lektionerna
  • Internationellt gångbart diplom
  • Praktik i någon av våra samarbetspartners barer
  • VIPkort på flertalet barer och restauranter
  • Välkommsmiddag
  • Utflykter och evenemang
  • Annordnande av en egen fest i en av Gran Canarias mest populära bar och nattklubb
  • Tillvalskurs i Flairing finns för eleverna
  • Endast resan tillkommer i priset
Vill verkligen åka, snackade med morsan och hon sa ja. Jag vet att ja få åka, men tror hon sa ja till betalningen och de gillar jag! :D. Men får se, någon annan som har något tips på vart man kan åka och där de är bra och rimligt pris? Jag vet inte så mycket om detta och vet då inte heller om priset är rimligt, vill gärna ha tips!

Annars idag har jag varit på stan med Mahlin och shoppat lite, ups 700 kr ran mellan fingrarna :(. Men va inne på internetbanken innan och såg min lön som kommer på fredag och då blev jag lycklig igen. Idag inhandlades en kofta och en långärmad t-shirt. Fikade även på 3 g, 2 GÅNGER! de va då lite onödigt, men de va gott! Nu ikväll ska ja nog bort till Sanne och mysa, skulle egentligen träffat Fanny men blev ändrade planer! Hoppas ni får en trevlig kväll!

Tjoo!

Kommentarer
Postat av: Sanne

KLART du ska åka iväg ! :D:D . As kul grejj =)

2009-09-24 @ 18:12:55
URL: http://justlivingmyliife.blogg.se/
Postat av: Frida

Åh jag vill med !

2009-09-28 @ 06:58:26
URL: http://chaaarliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0