Bloggan!

Tjena hoppsan, my first blogg! Och detta ska förseställa mitt nya inlägg.
Ja f örst får man väl berätta lite omsigsjälv. Viktoria heter ja, ca 19 år gammal. Bor i en liten håla i Blekinge i Karlskorna. Och nej jag trivs inte! För tillfället är jag arbetslös och misslyckad. Tog studenten i sommras och gick omvrådnadsprogrammet. Livet leker och jag trivs med de, man har ingenting att passa utan bara strosa runt och njuuter av solen!

Idag har dagen bestått av att varit och fikat med mina vänner, Mahlin och Pijah! Mycket trevligt, Mahlin kom hem ifrån dalarna idag med :D:D.
Nu ikväll har jag mest tagit det lugnt och kollat på idol. Har även gått en runda och solat en stund. Nu blire mat och läggdags. Morgondagen består av skola och träning, och på kvällen lite jobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0