:/

Tårarna bara rinner ner för kinden för jag tycker om dig så mycket, du är de finaste som finns. Vill inte släppa dig, försöker så gott jag kan för att de kanske kan bli bra. Allt du gjort mot mig har jag själv bara dragit ett streck över för jag gillar dig så jävla mycket. Du har behandlat mig som en påse skit och jag har bara tagit emot det. Fattar inte själv vad som har hänt med mig, hur kunde detta bli så fel? Känner mig så ensam känns inte som du söttar mig längre, jag vet inte vart jag har dig. Du säger att ja har dig men visar motsatsen, du säger att ja bara gnäller och är tråkig att lyssna på när jag försöker prata med dig. Jag vet att jag inte är perfekt och kommer aldrig att bli, jag har väldigt svartsjuk och jag hatar migsjälv för att jag är sån! Vet inte vad jag ska göra åt det när du själv är som du är? Jag vill verkligen men de verkar inte funka. Vet inte vad jag ska göra med dig längre, jag vet att du innerst inne verkligen gilla mig och att ja är den ända för dig.

Du och jag !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0