Lördag

Vaknade av babe bredvid mig idag, mysigt. Illa bara att han vaknade vid halv 10 och försökte få upp mig :O. Haha jag somnade om medans han kollade på film. Senare bar de av hem till mig för att senare gå till systemet och hm, gick även till Carlings och köpte en tröja! Halva priset på alla tjejtröjor nu över helgen, gäller att passa på! :) Bion igår va helt okej, men trodde den skulle vara bättre, kändes bara som massa namn och mord som hände. Och vad ja hört så va inte filmen riktigt baserad som boken, har hört att Lisbeth ska bli våldtagen fler gånger osv ? :S Men jag vet inte. Robin somnade även på bion :O Snarkade så det stod härliga till. Folket bara glodde och där satt ja bredvid och log lite fint! Efter filmen åkte vi hem till Robin och mös till att. Dagens måltid blev idag kyckling och potatissallad, och jag kan säga jag är riktigt dålig på att laga mat. Just därför köpte mamma färdig kyckling och potatissallad och ändå kan ja inte rensa en jävla kyckling, fick nog fan mer ben och skit än kött :O Fick inte ens en vinge som ja mest ville ha ! ILLA! Ikväll blire nog fest med lillSandra, blir nog först att vi sitter hemma hos mig och sedan utgång. Hoppas ni får en trevligt kväll!

Denna vackra bild är på Sandra när vi åker båt på Teneriffa, hade klassresa i gymnasiet i 3an till Teneriffa! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0