Onsdag

Har inte skrivit på några dagar nu, så nu tycker jag det va dags igen. I lördags blev det ju fest, blev inte riktigt som man tänkt sig. Började i rödeby med Sandra mfl. Sedan begav man sig till stan, blev en liten runda på playbar och sedan hem till rödeby. Kvällen bestod bara av tråkigheter, tyvärr. Söndagen bestod av att bara vara i rödeby sedan blev de bara massa mys hemma. Igår va jag i Kalmar med robin, blev lite smått och gått som ja om en stund tänkte lägga ut. Blev bland annat ett par nya skor igen och några tröjor. Även ett par jeans, måste tillägga att ja gillar affären New Yorker där ja fann ett par jeans som jag fick på mig i storlek 25 :O! haha överlycklig! Va mycket mysigt, och trevlig. Va och shoppade lite och sedan va vi och fikade och åt mat. Senare  blev de hemfärd och då åkte vi till rödeby och mös till att. Idag har jag vaknat och va i skolan,  känns som första gången jag va där en onsdag. Va bara mellan 8-10 så de va inte så farligt, efter de va man och fikade med Izzy. Mycket trevligt måste göras om! Senare kom Mahlin så gick vi en runda på stan, fick också för oss att pierca oss. Mahlin ville ha under ögat och jag fundera på en till i läppen men vet inte riktigt, blev iaf ingen piercing idag men hoppas på de i en snar framtid! Och från en sak till en annan, har ju sök lumpen. Hur ja nu kunde vara så jävla dum och söka och såklart kom ja in! FAN! Mönsting den 26 oktober va de ja, vill inte. Och smart som ja är har jag tappat bort lappen där nummret står som man ska ringa om man inte kan komma. Smart vickan, verkligen skit smart! Fy skäms på mig! Morsan tjatar även att ja måste ta tag i både de ena och de andra, har iaf fått en tanke nu att skriva in mig i bokningen inom äldreförvaltningen så man kan få lite pengar. Behövs nu när man inte få några bidrag och morsan vägra betala! Usch, har en sån jävla tandvärk med, börjar få mina visdomständer och AJ säger ja bara! Känns som hela jävla högerkäften är sönder och har hål i varenda tand. Gör svinont och är helt jävla svullen :(! Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, få se vad kvällen har att bjuda på. Hade egentligen behövt plugga, har 2 prov nästa vecka i eng och matte och jag kan de inte. Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0