Torsdag

Vaknade upp hos Sanne vid halv 11 tiden, begav mig hemmåt i hopp om att städa mitt rum. Ändrade planer, datorn lockade. Vid 12 tiden begav ja mig till skolan som höll på att ta kål på mig, fattar inte hur jag kan vara  så jävla lat. Kom hem vid 3 tiden och somnade i sängen, kändes skönt. Idag har ja även haft en röst vid mitt öra från ca 11 tiden till typ 6 som säger "städa ditt rum, du är lat, skaffa dig ett jobb, du tar mina pengar, ta bort dina 14 par skor som står i halle ha n har sagt att du bara få4! , du behöver städa ditt rum, torka golven, damsuga, damtorka, hänga upp gardiner, du behöver skaffa ett körkort.... OSV! " Ja ni kan nog gissa vem som har gått runt och skrikit över att allting bara är dåligt, självklart MAMMA! Shit, att hon bara orka gnälla som en gammal kärring? Det är fan sinnessjukt, visst att ja kanske är lat. Men för fan jag går i skolan och håller på med körkortet är inte något snille som kan göra typ 1000 saker samtidigt, iaf inte jobba samtidigt som skolan för då fixar jag inte det. Och hon förstår inte att jag skiter i hennes ord när hon bete sig som en liten barnunge som aldrig bli nöjd. Då är de bara ännu roligare att göra de hon ogillar. Grejen är den, att hon får skylla sigsjälv. Hon skaffa barn då får man stå för vad man skaffat sig och också de negativa som blev detta! Usch, kan också erkänna att ja inte varit de bästa barnet mot henne, men så som hon bete sig bete sig jag fast ca 10 gånger värre. Usch, dagen har väl iaf varit helt okej förutom trött och börjat må dåligt nu ikväll. Förstår inte varför allt ska hända då. Träffade även Fanny en runda nu ikväll, vi kollade lite på idol och sen gick vi en runda runt ön. Mysigt. Nu blire nog snart sängen i hopp om att få sluta ögonen och somna. Vilket känns ganska otroligt nu... Är så mycket i mitt huvud nu, mår inte alls bra och allt känns bara så meningslöst. Vill bara bort härifrån nu! Har kollat på en till bartendeutbildning som är på Mallorca,, kostar ca 16 000 med flyg! Fundera på att ta den i sommar när det är som mest folk. Vill verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0