Arbetslös?

Nu va de slut på mitt vikariat i hässlegården, och vad händer nu? De återstå att se, dom behöver fortfarande extra personal där ute så lite timanställd blir jag nog. Ska även ringa bokningen på måndag och vara i timbanken inom äldreomsorgen, jag hoppas det går :)

På fredag ska ja ha min 20 års fest här på gården, precis som jag hade när jag fyllde 18. Jag hoppas verkligen det blir roligt och att regnet avstår från att komma! Annars blir de jävligt intressant och se hur jag löse de. Det är ca 29 personer som har tackat ja till min inbjudan och typ 15 som tackat kanske. Och om alla kommer och de regnar Vart tar vi vägen då? I lägenheten på 94 kvm eller vara kvar ute och bli blöta? Hum.. jag håller verkligen tummarna för att de inte bli regn!

Imorgon blir de troligtvis lite shopping, tänkte inskaffa mig ett par nya jeans och sen lite smått och gått och sedan ska jag klippa mig :) Hoppas de blir bra, måste också färga håret :S haha men de löser sig :) Allt känns väldigt trassligt och invecklat på något sätt, känner mig stressad även fast jag inte ha så mycket att göra.. Det är väl nu när hösten kommer och man tänker på vad man ska göra och egentligen göra med sitt liv. Jag måste reda upp de. Fast först måste ja nog komma på vad jag vill bli? Är inne mycket på fritidspedagog eller socionom. Få se vad de slutar med. Kanske något helt annat? Vem vet! Nu ska ja snoka runt på face och se om man hittar något..
Tjooo..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0