Det finns så mycket att säga..

Tankar? Varför ska man alltid tänka så mycket. Varje gång man lägger sig ner och vill sluta sina ögon i hopp om att få sova kommer de alltid upp. Sånt man inte vill tänka på och som man bara vill få bort. På något sätt känns de inte som februari är min månad. I mars har jag känslor om att det kommer bli en av de bästa månaderna på länge! Det är mycket som händer då. Låt allt gå bra! Livet rullar på och dagarna är upp och ner, just ikväll är de mycket känslor och mycket tankar runtomkring allting!

Idag har jag tränat bodycombat. Helt sinnessjukt vad roligt det är och så grymt jobbigt. Jag bara älskar instruktören också, helt underbar människa. Sjunger till låtarna och man lever in sig och hon gör de så sjukt bra! För er som är nyfikna på vad det är så kommer jag lägga upp en video här neranför. Annars idag har ja inte gjort allt för mycket, natta va här och fikade med mig och lite senare kom Steffie upp på en cigg. Va så längesedan jag träffade henne och det va jätte kul att hon hörde av sig. Imorgon ska jag på arbetsförmedlingen och senare bege sig jag och natta till Eddie för massa mys! Lördag vet jag inte riktigt vad som händer ännu men lugnt blir det för min del i helgen iaf. Nu ska ja bege mig in i duschen och sen bädda ner mig i en renbäddad säng och kolla på film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0