. . .

Idag är de ingen bra dag alls! Igår va ingen bra dag heller, låg för de mesta dels i soffan och hoppades på att livet skulle bli lite bättre, att de skulle finnas någon mening med att stiga upp ur soffan? Näe de fanns de inte, på kvällen kom Natta in då de blev att man lagade mat och slog sönder toalettdörren! Så kan de gå när folk bete sig som barnungar och saker inte går som man vill. Idag vaknade jag vid klockan 7 helt depp och orkade faktiskt inte ligga kvar i sängen. Gick till körskolan då allt gick åt helvete där och sen nu har ja precis varit och tränat. Det blir mer träning ikväll igen. Jag vet inte vad det är som har gått så snett idag, men något är de. Jag hoppas känslorna går över tills imorgon för såhär orkar ja inte vara. Även att ja pratar väldigt mycket med mina vänner och känner mig ganska egoistisk för, förtillfället så snackar ja bara om migsjälv så känns de inte som de räcker. Ja vill prata ännu mer.. Jag vet att mina vänner är jävligt trött på mitt snack fram och tillbaka och egentligen vill de nog bara säga "vickan nu får du ge dig" men även att ja vet detta så kan ja inte sluta, förlåt! De känns som det är mycket som händer nu, men jag kan inte sätta fingret på vad. Egentligen vill ja bara gräva ner mig och aldrig mer komma upp, men så vet ju både du och jag att de inte funkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0