Gårdagen

Gårdagen bestod av att träffa mina kära vänner som jag inte sett på jätte länge. De va jag, Jessie, Sanne & Pian! Har verkligen saknat er. Vi hade de hur mysigt som helst. Det hela började med att jag och Sanne käkade hemgjord pizza och senare kom Pian och sen Jessie så käkade vi massa gottit och snackade massa skit. Snackade om vedeby! Vår underbara skola vi gick på i högstadiet. Hur mycket skit vi gjorde och hur mycket skit folket gjorde i vår omgivning. Sanne kan man väl säga va väl en av dem värsta och schönaste personerna under högstadiet, la till kommentarer som "jag äter glass för jag har rööökt". "Eh asså jag har opererat trumhinnan." osv osv! Snacka om skön tjej! Och inte nog med de så hittade hon på bus som ingen annan kan göra! Få igång brandlarmet 3 gånger under 2 år är inte illa. Då hon bränner papperskorgen 2 gånger samt dra igång brandalarmet en annan gång. Utslängd från bibloteket blev man ett ANTAL gånger av Sven-olof! haha Rökning på rökberget, där va gänget som gjorde Vedeby till världens bästa skola! <3 Det finns så sjukt mycket man gjorde under tiden, tyvärr har man glömt bort väldigt mycket men vissa saker finns kvar. Jag saknar verkligen vedeby och folket som gick där! Ibland vill man bara dra tillbaka tiden och leva om sitt liv när man gick där!


Kommentarer
Postat av: Sanne

Vi har haft sjuukt kul på vedeby asså! hahahaha love<3

2010-02-21 @ 14:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0