Måndag

Då va det en ny vecka gott folk. Helgen bestod av mys och tyvärr svek jag min nykterhet och drog i mig lite alkohol. Tyvärr ja! Blev väldigt för mycket för min del, förstår inte hur en människa för mig kan bli så full! Min kära vän Natta fick i sig lite för mycket hon också. Skönt att vi är 2 som gjort bort oss! Va även nere på erotikmässan då jag inte minns någonting men kommer iaf ihåg att de inte va värt 200 kr. Igår på alla <3-dag vaknade jag upp bredvid en snygging, Natta kom även vid 20 i 9 tiden och satte fart i oss. Vi alla va fortfarande fulla och de blev en intressant morgon. Min kära vän tappade av bort sig 1 meter stora väska, fråga mig inte hur hon lyckades men de gjorde hon. En kille ringde även henne och sa att den fanns på författavägen ;) En stor del bestod av att bara ligga i sängen igår. Va även ganska ensam och de kändes tråkigt! Nu e ja precis hemkommen ifrån körskolan då ja varit och kört. Känner mig även som en zombie och förstår inte hur jag idag kunde köra bil. Men de gick. Tror även ja fortfarande e bakis om man nu kan vara de i 2 dagar. Ikväll blir de träning igen. Jag sket även i träningen igår, usch! Nu ska jag gå och göra något! Hoppas ni hade en trevlig alla hjärtans dag igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0