Maybe!

Kaanske ska man börja skriva här igen? Har inte riktigt bestämt mig ännu, men kan ju skriva när ja känner för att. Känns bäst så! Snart ska man iaf trippa iväg till lok&motion för lite bodycombat. Ett sjukt roligt träningspass som passar perfaa för mig. Iaf idag, eller i denna perioden då folket börja visa sina riktiga personligheter och man bara blir handikappad på vissa. Meeen det går väl över. Finns iaf en person jag skulle kunna strypa för jag blir spyfärdig på hans snack och äckliga personlighet. Så träningspasset idag kommer gå kalas! Trött är jag också för den delen om någon undrar. Vaknade 20 över 9 idag av att världens finaste ringde och pratade med mig. Förklarade även vad som har hänt under några dagar och efter samtalet mådde man mycket bättre :D Jag tackar även mina vänner för de orkar stå ut med mina äckliga kommentarer och mitt tjat om allt och ingenting! Det är guld värda! :D Annars händer de inte allt för mycket, livet står helt stilla och de börja bli ganska tråkigt. Håller även på med körkortet + 1 till vickan! Ligger tom bra till. Sådeså. Förhoppningsvis har jag de snart också med tanke på att ja redan gjort halkan + riskettan sen ett och ett halvt år tillbaka. Men bättre sent än aldrig.. Näe nu ska jag hoppa i träningskläderna och springa till loket!

En ful bild bjuder jag även på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0