Vilodagen!

Fredagen var kommen. Känns skönt men ändå tråkigt. Med tanke på att de känns som fredag varje dag så är fredagarna inte speciella längre. Vilodag är de även idag, denna veckan har man tränat måndag,tisdag,onsdag & torsdag! Jag är nöjd. Så nu blir det vila 2 dagar och sen söndag börjar träningen igen med core + bodybalance! Idag steg jag upp ganska sent, eller mja halv 12. Men kände att ja va värd det. Har även hunnit vara nere på körskolan en runda och gjort ett prov. Och jag klarade de ;) 5 fel. GOGO vickan! :D Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, få se vad kvällen har att bjuda på. Förhoppningsvis kommer min kära vän Folke in för lite trevligheter. Meen man kan ju aldrig vara säker. Imorgon blir det förhoppningsvis Erotikmässan här i staun i idrottshallen med min kära far. Mjo tanken va ju att ja kunde dra med mig han så han kunde pröjsa mitt inträde. Man får ju inte vara osmart! Han skulle tänka på saken. Mja det är de ända han gör känns de som. Men ja ska nog tvinga med honom. Annars vet ja inte vad mer som händer i helgen. Hoppas iaf på en bra helg. Min mamma har även kommit till 50 årskrisen då hon tror ja ska börja betala för mig hemma. Nejtack mamma! Jag avstår de där, känner inte riktigt för att betala hemma då ja inte har någon riktigt inkomst. Men ja lovar att ja ska betala dig när ja blir rik! Då den dagen aldrig kommer komma. Förstår inte hur hon kan säga att jag ska börja betala hemma då ja inte tattar några pengar av henne som ja gjort de senaste 19 åren. Har gått över till pappa nu istället ju. Usch tyckte inte alls de va snällt av henne att begära detta. Men hon sa iaf att hon älskar mig, och det är ju förståligt, ja menar, vem önskar inte att ja va en av deras barn? Haha, mjo alla! Men tur att hon gillar mig.
Dagens tankar går åt min kära vän Fannsan som är i argentina och steker till att. Och även till mina kära vän Pijah som övar inför mässan imorgon då hon ska gå model! Hoppas det går bra för henne och hon kommer vara skitsnygg!

Här är då jag och min kära brorson "schasper" (casper). Min sötbomb!

Kommentarer
Postat av: Sanne

Vad Kuwl att du bloggar nu vickan!! :D ha ha ha

2010-02-12 @ 23:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0