Jahap

Tanken va att man skulle sova.. Man släcker ner datorn, gör sig iordning för sängen sluter ögonen och så vips uppstår alla tankar. Idag är de väldigt mycket tankar och tankarna som gör att man mår dåligt. Hur kan de va så, för 10 min sen mådde man bra och så hoxpox när man lägger sig ner så mår man piss. Tankarna bara krullar i huvudet på mig. Om jobb, läsa vidare, förhållande, äldre, vad kommer hända med livet? Jag har egentligen inget att må dåligt för men ändå så gör man det. Jag är så fruktansvärt rädd för saker och ting genom livets gång. Saker som gör att man få ett dåligt liv. Och den ända personen som kan ändra på detta är jag själv. Jag vill så gärna men är så rädd att jag kommer misslyckas. Jag tror inte tillräckligt på migsjälv, jag förnedra migsjälv och tro att ja alltid kommer vara samma person. Men jag hoppas innerligt att jag kommer lyckas, att jag kan jobba med migsjälv till att bli en bättre människa, vissa dagar är bättre än andra, vissa dagar är jag så pepp på allt jag vill och säger till migsjälv med en skarp röst "Detta fixar jag, jag SKA klara det". Medans andra dagar känner jag att detta kommer jag aldrig klara av. Jag har sett folk lyckats, folk som blivit förnedrade och som ingen trott på. Dom lyckas och det ska fan ja också göra ! Min bror är min förebild. Han är de bästa som finns. Han har lyckats och han kan! Han är bra på de han gör. Jag är så otroligt glad att ja har han i mitt liv och hans fru som alltid ställer upp. Alla kan ändra på sig bara man tro på sigsjälv och har folk som stöttar en och pigga upp när man mår dåligt!
Jobb... Hm ja har jobb, 3 timanställningar för att få ihop pengar så man kan unna sigsjälv saker. Men ändå blir de konflikter, bokningen frågar om man sökt andra jobb och få en otrevlig röst av dom. När jag söker jobb är de väl något de ska vara positiva till? De förstår väl att när man söker jobb vill man jobba, de är väl bra? Okej om det blir sura för att ja kasnke få ett jobb och då inte kan vara kvar hos dom. Men vad tror dom? Bara för dom att ge mig allt dom får då, dom förstår väl själva att man inte kan gå runt på att jobba ca 10 dagar i månaden. Därför ja har flera timanställningar. usch.. Hatar att dom ska vara såna, de är en sak som ja mår piss över. Varför vet jag inte, men sån jag är. Ja vill att alla ska gilla mig. Iaf de flesta. Januari har varit en jävla skit månad med jobb och allt. Bra början på året? Noot. Har iaf haft de väldigt mysigt i helgen ;). Näe nu måste jag försöka sova.

Godnatt folket!


Kommentarer
Postat av: NellieB

Hahaha snacka om vem som e mallig. =D

Jag rider två b ponnysar. Red mammas häst som e 21 år å inte hoppat sen september förra året.

Så bra att du red från du var 9 år på storhäst. GRATTIS!

Intressant att du skickar en kommentar till mej som 10 år.

Btw lycka till m peppen å jobb i inlägget. =D



2011-06-30 @ 23:47:23
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0