År 2010 i bilder

Jag tänkte att ja skulle ladda upp några bilder, laddade upp 2 men sen kom ja på att ja inte orkade visa några bilder ifrån de året. Så istället kan jag säga att ja vill typ ha ett jobb, jo de vill ja faktiskt. Är timanställd inom äldreförvaltningen men där kommer inget alls typ. Jobbade röven av mig i julas och sen bara buuu dog allt. Så ringde handikapp idag och sa att ja gärna ta lite tider. Så ska väl troligtvis gå på intro i blåhuset på gullberna. Vet inte riktigt vad det är för storts människor men de är ungdomar av något slag som är psykisktsjuka och handikappade tror jag. Kommer iaf bli jätte intressant och jag hoppas ja få gå intro där :) Nu ska jag röka

hejdåååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0