Nytt år..

Hellojsan allihopa.. Wooho, nu vare allt tänkt att man kanske skulle börja skriva några rader igen, de är ju som sagt nytt år. 2011. Fattar ni eller? Herregud vad tiden går fort.. Fyller fan 21 i år, usch! Livet rullar på, känns som jag skriver de i varje inlägg men de är ju precis de det gör också. Tänkte iaf att man kanske ska börja skriva lite. Jag vet ju själv att de mesta som kommer tillkomma i denna bloggen är jag mår dåligt, och trivs ni inte med de så behöver ni inte läsa den heller :)

Vad kan man säga om året 2010.. jadu, att de har varit ett helt okej år. har iaf fått jobb + körkort under året. De va väl de ända positiva.. Nä vad negativ jag är, jag har fått nya vänner också och har även kvar mina gamla älskvärda vänner som ja icke få glömma. Dom betyder guld för mig!

2011 citat : En kram om dagen gör magen glad!
De är de nya i min hjärna. Trodde de fanns ett citat om detta men har kommit på att ja tror inte de gör de. Har iaf letat efter en dåre om de men hittar inget så ja startade ett eget. Tycker iaf att människor ska ta vara på de dom har för man vet aldrig när man mister någon! Allt går snabbt och man har inte alltid kontroll över livet..

Take care / Wiiiiiickan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0