Suuuundag!

Söndag= Grön dag.. När jag tänker på vardagarna så tänker ja också alltid på en färg, ja vet inte om ja är knäpp eller  om de finns fler som gör att ? Idag ska jag iaf trääna lite. Har haft en nykter helg och de är jag jävligt nöjd över. Är ganska glad att ja inte ligger i min säng och typ vänta på döden.. För de bruka ja göra de dagarna när ja festat dagen innan. Ikväll vet ja inte riktigt vad som  händer förutom att ja ska kolla på sooolsidan! De börjar idag, asså roligare program får man fan leta efter. Haha garva typ ihjäl mig varje gång ja kolla på de , de är så sjuuukt bra! Och imorgon är de en ny vecka med nya utmaningar. Få se vad veckan bjuder på, hoppas iaf på att man kan vara lite nyttig och träna så detta överflödiga fettet går bort. Nu ska ja dunka musik och sjunga lite för migjsälv. Hörssss!

Tjysss / Wiiiiickan


Kommentarer
Postat av: Sanne

MmMm låter bra vickan :D

2011-01-16 @ 18:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0