bläää

Stackars Vickan inlägg & nej du behöver inte läsa!
Åt helvete med allt ! Det är de jag känner just nu. Jag orkar ingenting, min kropp orkar inte bära mig längre. Jag vill inte dö, men jag vill bara lägga mig i sängen och inte känna vid att jag finns. Hur kunde en sån lycklig människa som mig på bara några dagar sjunka under jorden och bli såhär? Jag har så mycket rädsla inom mig, och jag vet inte alls vart jag står längre. Jag VAR en sån himla bra tjej med båda fötterna på jorden, men nu? Jag känner mig bara ensam och övergiven. Har hur mycket vänner som helst men jag vill inte ringa en ända och förklara hur jävla dåligt jag mår ! Att jag helst vill lägga mig under jorden och aldrig mer vakna! VAD FAN HAR HÄNT? Jag blir frusterad över att jag känner såhär och rädslan bara stiger inom mig. Kommer jag klara av denna smärta? Kommer det bli värre? Vem ska ja vända mig till, vad fan vill jag göra ? Allt känns så jävla hopplöst. Vill bara tillbaka till starka Vickan, den jag egentligen är och den jag vill vara. HUR FAN KAN MAN KÄNNA SIG SÅ ENSAM I EN SÅ STOR VÄRLD?
Och en person, som jag verkligen verkligen gillade, han försvagats så i mina ögon. Hur kan en person som jag kände så väl sjunka så lågt !
Det är svårt att vara frisk i en sjuk värld!
Trackback
RSS 2.0