tom på rubrik

Idag är en sån dag igen, tankar proppar min hjärna av skit. Vem är jag? Vem är Viktoria? Jag vet inte, inte en jävla aning. Jag vet vad jag vill med mitt liv, jag har fötterna på jorden och jag står för mina handlingar och årsikter. Men... Varför har jag blivit som jag blivit? Vad kommer mitt liv sluta med och hur kommer det att vara. Jag är den ända som kommer kunna göra de jag vill och ändra riktning i mitt liv och gå den vägen som komma skall. Men hur vet jag att jag kommer hamna rätt? Att jag kommer hamna någonstans? Vägen dit kommer va förjävlig, för den har jag redan börjat gå på. Allt känns så hopplöst. Gråtfärdig övet ingenting, eller iaf inte vet varför. Vissa dela av mitt liv vill jag ha det och andra vill jag ändra på. Men hur? det vet jag inte.. Varför ska de vara så himla svårt? Eller vad är det som är svårt? Varför har andra de lätt medans andra har de svårare? Vad är felet på mig och varför är det så? JAG VET INTE. Jag är arg på migsjälv, jag är arg på vissa i min omgivning, på hur läget är... Att känna press är inget jag vill känna men pressen kan jag aldrig få bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0